Rekreacyjny obóz sportów wodnych
MIERKI 2019 r
Miejsce : Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Kormoran w Mierkach
Data obozu 01.08-10.08.2019
Obóz dla osób pragnących rozpocząć swoją przygodę z wieloma dyscyplinami, a także dla chcących doskonalić swoje umiejętności, nauczyć się nowych rzeczy i po prostu dobrze się bawić.
Pod czujnym okiem doświadczonych instruktorów młodzi ludzie uczą się zasad funkcjonowania w grupie oraz bezpiecznego zachowania na wodzie. Różnorodność zabaw i atrakcji pozwala uczestnikom sprawdzić się w wielu różnych rolach.
Obóz przeznaczony dla młodzieży od 7 do 16 lat.
Miejsce
Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Kormoran w Mierkach
Do niedawna KORMORAN w Mierkach tak samo jak Łańsk był zamkniętym ekskluzywnym ośrodkiem wypoczynkowym, w którym przebywali i biesiadowali przywódcy socjalistycznych krajów oraz premierzy Rzeczpospolitej. Od 2012 roku Ośrodek stał się własnością prywatną, a po generalnym remoncie – nowoczesnym w dalszym ciągu ekskluzywnym miejscem, który zachwycił nas swoim położeniem i możliwościami do organizowania naszych sportowo- rekreacyjnych obozów.
W trosce o bezpieczeństwo oraz kultywowanie dobrego wychowania naszych Uczestników wybraliśmy Ośrodek, który spełnił nasze oczekiwania, teren Ośrodka jest monitorowany, zamknięty, usytuowany nad jeziorem Pluszne. Szczegóły na : www.kormoran-mierki.pl
Zakwaterowanie
Pawilon hotelowy – pokoje 3,4 osobowe z łazienkami i TV.
Wyżywienie 4 posiłki dziennie
Posiłki serwowane są w głównej restauracji Ośrodka Kormoran
1.
Śniadanie (szwedzki stół)
Przekąska po zajęciach porannych
Obiad+ podwieczorek
Kolacja (szwedzki stół)
2.
W dniu wyjazdu : dzieci otrzymują suchy prowiant na drogę powrotną.
Ubezpieczenie
Ubezpieczenie NNW sport (10.000 PLN).
Kadra
Kadrę ,,Laguny Furmana ” stanowią przyjaciele- instruktorzy, którzy na co dzień
współpracują z naszą Firmą i jeżdżą z nami zarówno na obozy letnie jak i zimowe.
Posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia poszczególnych dyscyplin oraz
doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Są absolwentami i studentami AWF
Warszawa.
Program obozu
PODSTAWOWYMI BLOKAMI PROGRAMOWYMI SĄ:
1.Windsurfing
-gry i zabawy
2.Pływanie
– codzienne gry i zabawy ( m.in. piłka wodna) oraz doskonalenie technik pływackich na pływalni ośrodka ,,Kormoran”oraz w basenie jeź. Pluszne
3.Kajakarstwo
– nauka i rekreacja
4. Żeglarstwo
– nauka rekreacja na łodziach Optymist i Omega
5. Ratownictwo wodne
– samoratownictwo
– podstawy RKO
6. Nurkowanie w sprzęcie abc
-nauka i doskonalenie
7. Survival
UZUPEŁNIAJĄCYMI BLOKAMI PROGRAMOWYMI SĄ:
7.Łucznictwo
strzelanie z łuku do celu
8.Zabawy tenisowe i badminton
9.Gry terenowe
-m.in. harcerskie , survivalowe, militarne
10.Dzień atrakcji i niespodzianek !!!
Wieczory z animacją dostosowaną do wieku i humoru. Konkursy,występy,talenty.
PROGRAM DODATKOWY:
- DZIEŃ SURVIVALOWY
- NOWOŚĆ !!! CAŁODNIOWA WYPRAWA NAD MORZE
Plan dnia
7.30- Pobudka
7.40- Rozruch poranny ( joga, stretching, itp.,itd)
8.15- Apel poranny ( wciąganie bandery na maszt, wybijanie szklanek- piękny
zwyczaj przywitania dnia z ,,morskich opowieści”)
8.30- Śniadanie
9.30 – Zajęcia programowe w podgrupach wiekowych
12.30- codzienna nauka i doskonalenie pływania, zabawy (pływalnia Ośrodka
KORMORAN)
13.30 Koniec zajęć porannych
14.00- Obiad
14.30- Poobiedni relaks ( plażowanie)
15.00-16.00 – Telefoniczne rozmowy z Rodzicami skracamy do minimum !!! Po
rozmowach komórki ( dotyczy wszystkich obozowiczów ) oddawane są do
wychowawców i wydawane dzieciom następnego dnia. Rodzice mają nr. telefonu do
wychowawcy, z którym najlepiej kontaktować się ok. godz.21.00.
16.00 -Zajęcia popołudniowe w grupach zainteresowań
17.45 Koniec zajęć popołudniowych
18.15- Apel wieczorny ( pożegnanie dnia, opuszczenie bandery, ,,wybicie szklanek”)
18.30- Kolacja
20.00- Zajęcia wieczorne
21.15- Koniec zajęć wieczornych
21.30 Toaleta, przygotowanie do snu
22.00- Cisza nocna
–
Transport i zbiórka
Autokar : sprawdzony przez Inspekcję Transportu Drogowego oraz Policję.
.Zbiórka:
W dniu rozpoczęcia turnusu
zbiórka godz. 8.00-Parking wewnętrzny AWF ul. Marymoncka 34
wyjazd 8.30
zbiórka godz. 9.00 – Parking przed Pływalnią NOSiR w Nowym Dworze Maz.
Wyjazd 9.30
Powrót:
w dniu zakończenia turnusu
godz. 16.00 – Parking przed Pływalnią NOSiR w Nowym Dworze Maz.
godz. 17.00 – Parking wewnętrzny AWF ul. Marymoncka 34
Płatności
CENA OBOZU 2100 ZŁ ( OBÓZ 10 DNI)
ZALICZKA – 600 zł ( do 7 DNI OD ZGŁOSZENIA) gwarantuje rezerwację
• wpłata 1500 zł w terminie do 19.07.2019
CENA ZAWIERA:
1.Zakwaterowanie w pawilonach hotelowych w Centrum Rekreacyjno-Wypoczynkowym Kormoran w Mierkach ( pokoje 3,4 osobowe z łazienkami, tv).
2.Wyżywienie – 4 posiłki dziennie + w dniu wyjazdu : dzieci otrzymują suchy prowiant na drogę powrotną
3.Opiekę KADRY pedagogicznej i instruktorskiej, grupą najmłodszych uczestników dodatkowo opiekują się wychowawczynie.
4. Dodatkową opiekę RATOWNIKÓW asekurujących zajęcia na wodzie
5.Opiekę medyczną – umowa z ośrodkiem zdrowia w Olsztynku oraz szpitalem w Olsztynie.
6.Podstawowe leki
7. TRANSPORT – Autokar wliczony jest w cenę turnusu, dlatego dowóz dziecka i odbiór we własnym zakresie nie zmienia ceny obozu.
8. UBEZPIECZENIE NNW AXA (10.000 zł).
9. Pamiątkowe gadżety
—————————————————————————————————-
„Laguna Furmana” Żaneta Ekert
ul. Kopciuszka 9
05-092 Dziekanów Leśny
NIP: 118-051-99-50
Tel. 602 655 550, 668 452 008
Nr rachunku bankowego:
Wpłaty prosimy przelewać na rachunek :
20 2490 0005 0000 4500 9492 3345
( w tytule : imię, nazwisko, termin obozu, )
Liczba miejsc na obozy jest ograniczona.
O rezerwacji decyduje kolejność zapisu i wpłata zaliczki
Zapisy
I forma:
Wypełnienie formularz poniżej. Po wysłaniu zgłoszenia, otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem przyjęcia uczestnika na obóz wraz z ZAŁĄCZNIKIEM: kartą kwalifikacyjną i umową-zgłoszeniem. Dokumenty należy wypełnić i odesłać mailem na: info@aqualaguna.pl lub dostarczyć osobiście.
II forma:
•Prosimy wysłać zgłoszenie mailem:
info@aqualaguna.pl
posimy podać :
•termin obozu
•informację o uczestniku (imię i nazwisko, data urodzenia, adres zamieszkania,
PESEL)
•telefon kontaktowy do Rodzica/Opiekuna
Po wysłaniu zgłoszenia, otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem przyjęcia
uczestnika na obóz wraz z 1 ZAŁĄCZNIKIEM: kartą kwalifikacyjną, umową-zgłoszeniem,
regulaminem obozu. Dokumenty należy wypełnić i odesłać mailem
na :info@aqualaguna.pl lub dostarczyć osobiście.
III forma:
Spotkania informacyjne !!! na których prezentujemy szczegółowy program,
przyjmujemy zapisy, podpisujemy umowy, przyjmujemy wpłaty.
IV forma:
Kontakt telefoniczny : Piotr Furman 602-655-550, Żaneta Ekert 668-452-008
Prosimy o zabranie
1.Przybory toaletowe : szczoteczka, pasta, żel pod prysznic, szampon,krem z filtrem,
preparat przeciw komarom.
2.Bielizna na zmianę
3.Odpowiednia ilość koszulek
4.Strój kąpielowy ( okularki, klapki pod prysznic)
5.Ręcznik kąpielowy ( 2 sztuki)
6.Kurtka przeciwdeszczowa
7.Spodnie (2 pary)
8.Spodenki (2 pary)
9.BUTY NA WINDSURFING
10.PIANKA NA WINDSURFING
11.Buty sportowe
12.Buty turystyczne ( jeżeli ktoś chce)
13.Dres sportowy
14.Czapka z daszkiem
15.Czapka ciepła- zimowa
16.Okulary przeciwsłoneczne
17.2 ciepłe swetry lub polary
18.Zeszyt i długopis
19.Lekarstwa z opisem podawania oraz zgodą na podawanie lekarstw przez wychowawcę !!!
20.Strój na dyskotekę wg własnego pomysłu
21.Hula Laguna – strój ( np. koszula, sukienka w kwiaty typu ,,hawajska” lub
wg.własnego pomysłu)
22. MASKA , PŁETWY, FAJKA
23.Inne rzeczy według uznania i potrzeb indywidualnych.
24. spodnie, koszulka- ,, do zniszczenie”
Ze sportowym pozdrowieniem
Piotr Furman, Żaneta Ekert
oraz instruktorzy ,,Laguny Furmana”
ZAPRASZAMY DO ODWIEDZENIA NAS NA FACEBOOKU:
Aqua Laguna , TAM ZOBACZYCIE PAŃSTWO, JAK W POPRZEDNICH LATACH
BAWILIŚMY SIĘ NA LETNICH OBOZACH